Predstavljena kampanja „Halo, nama je stalo!“ za financiranje rada besplatnog telefona za podršku mentalnom zdravlju

Koliko puta dnevno, tjedno ili mjesečno doživite taj nekakav unutarnji slom, to je onaj trenutak u kojem vam se učini da ništa više nema smisla, koliko vas puta uhvati nekakva neobjašnjiva anksioznost, panika, neki drugi oblik tjeskobe?

Svima nam se to događa, netko od nas se na ta posebna stanja uopće ne obazire, trenutak slabosti koji vrlo brzo prođe, netko to vješto pospremi u neki imaginarni pretinac i nastavlja dalje kao da se ništa nije dogodilo, a netko to jednostavno nije u stanju. Nismo svi isti pa se niti naši problemi ne manifestiraju na isti način, karakter, intenzitet i trajanje tih osjećaja razlikuju se među svima nama. Anksioznost je samo jedan od primjera, ima još mnogo stvari što utječu na naše mentalno zdravlje, ponekad i do te mjere da se mnogima čini da iz tog začaranog kruga jednostavno nema izlaza.

Glavni vizual za Halo, nama je stalo!


E, pa, uvijek postoji izlaz! Recimo, jeste li znali da u Rijeci postoji besplatan Slon telefon za podršku mentalnom zdravlju? Zahvaljujući udruzi za beskućnike i socijalno ugrožene osobe „Oaza“ od kolovoza 2022. godine na broj 0800 99 77 javljaju se educirani i supervizirani volonteri, u ovom minulom razdoblju 15 volontera odradilo je više od 1400 sati i odgovorilo na više od 1000 poziva petstotinjak korisnika, ljudi koji su imali potrebu obratiti se za pomoć. Neki od tih korisnika upravo zahvaljujući ovim ljudima upućeni su na daljnja savjetovanja, što sve govori da je ovakav jedan telefon nasušno potreban u svakoj sredini, a ne samo u gradu Rijeci.
Besplatna Slon telefonska linija udruge Oaza pokrenuta je u okviru projekta Oslonac, kojega je Oaza provela u partnerstvu s udrugom Terra i financiranog od strane Europskog socijalnog fonda i Ureda za udruge Vlade RH, a kada je projekt završio postalo je jasno da besplatna telefonska linija mora ostati. I baš na Svjetski dan sreće, jer sreća je iznimno važna za mentalno zdravlje svakog čovjeka, kako je to naglasio Dejan Travica, predsjednik udruge Oaza, u RiHubu je predstavljena kampanja za prikupljanje donacija „Halo, nama je stalo“, kojom ova riječka udruga u partnerstvu s Gradom Rijeka i Erste bankom želi osigurati sredstva potrebna da bi ovaj projekt nastavio živjeti i dalje, odnosno da bi se i povećao njegov obim, a samim time i doseg.


Umjesto dosadašnjih 15, u projekt bi sada bilo uključeno educiranih i superviziranih volontera i volonterki, koji se više ne bi na njega javljali tijekom dva već četiri sata svakim danom.

Udruga Oaza; fotografija: Kristian Sirotich

Da bismo uspjeli u našem naumu potrebno nam je prikupiti 25 tisuća eura, stoga pozivamo građane i poslovni sektor da nas primijete i da nam se priključe. Krajnji cilj ove kampanje nije samo prikupljanje iznosa ključnog za održivost ove telefonske linije, već i snažno djelovanje na podizanju svijesti o brizi za mentalno zdravlje i smanjenje stigme, rekao je Dejan Travica, predsjednik udruge Oaza.
Tea Čorak, psihologinja u udruzi Oaza, dodala je da je pomoć osobama iznimno bitna i nije jednako dostupna u čitavoj Hrvatskoj, koja bilježi iznimno visoku stopu samoubojstava, a budući da su javno-zdravstveni i privatno-zdravstveni sustavi iznimno opterećeni, linija za brzu podršku je praktično nasušna potreba. Osim toga, naglasila je Ana Milardović, liječnica i volonterka na telefonu, u pitanju je projekt koji se tiče apsolutno svih u društvu, jer u jednom trenutku možemo biti volonteri, a već u drugom možemo postati oni kojima je pomoć potrebna.
Podržavamo ovu kampanju, sve ovakve programe Grad Rijeka podržava logistički i financijski. Bitna nam je održivost ovoga projekta, koji se jednostavno mora nastaviti. Grad financira jednim dijelom, ali to nije dovoljno, moramo učiniti sve da pomoć koja je sada dostupna postane još bolja, naglasila je Karla Mušković, pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života Grada Rijeke.
Preduvjete za provođenje fundraising kampanje „Halo, nama je stalo!“ udruga Oaza ostvarila je pobijedivši na natječaju Ostavi dobar trag, kojega je pokrenula Erste banka s partnerima, Erste Zakladom, Zakladom Solidarna, Panda komunikacijama i Social Prudence Consultingom. Tina Sirotić, voditeljice Social Bankinga Erste banke, uvjerena je da će ova kampanja ispuniti svoj cilj jer udruzi Oaza ne nedostaje odlučnosti u pružanju podrške svojim korisnicima.
Svaka donacija da bi se Slon telefon 0800 99 77 održao, bez obzira na veličinu napravit će veliku razliku. Donirati se može uplatom na žiro račun udruge, a svi detalji dostupni su na web stranici udruge.

    Istaknuta fotografija: vizual besplatnog telefona Slon, telefona za podršku mentalnom zdravlju

    #besplatni telefon #Halo nama je stalo! #mentalno zdravlje #Slon #Udruga Oaza

    Nasumičan izbor

    Upišite pojam za pretragu ili pritisnite ESC za povratak na stranice

    Skoči na vrh