U srijedu, 13. rujna u Galeriji O.K. održan je koncert hrvatskog synthwave izvođača ManMachine kojega sačinjavaju Goran Uroich i njegov Roland XP50. Nakon nastupa, priupitali smo glavnu atrakciju da prokomentira doživljaje.
– Pa ja obožavam nastupati u Rijeci i Čarli je najzaslužniji za to. Već me deset puta zvao i u K.U.N.S. i u Prasac i na Bivio i evo sad ovdje u Galeriju O.K. Ja mislim da sam osim u Zagrebu, u Rijeci najviše nastupao, rekao nam je Goran, netom nakon što je spremio svoju opremu s održanog uličnog koncerta u ambijentu Art-kvarta Benčić.
Publika je mogla uživati u besplatnom koncertu koji se na trenutke transformirao u glasovno-glumačku izvedbu, izmamljujući osmijehe na lica. Nazivi izvedenih pjesama poput Daydreaming with a Broken Spine ili To My Dead Love , na prvu mogu šokirati, ali ManMachine svojim humorističnim i ironičnim lirikama ismijava samu srž života kao i osobne refleksije o njemu – njegova je glazba synth poezija. Za sve slučajne neupućene čitatelje ManMachine se javnosti predstavio 2011. godine, od kada je izdao nekoliko albuma i EP-a: Now I’m Immortal (2011.), I Hate Human Race (2011.), Two Songs About Death (2012.), Almost Better Than Silence (2015.), We are Snowflakes (2017.), What If There’s Nothing There? (2018.) i Ghosted (2018.).
Tijekom nastupa dogodila se situacija u kojoj su dvije prolaznice malo preblizu ušle u glazbenikov osobni prostor i zadržale se duže nego obično, što je rezultirao pitanjem: „Recite djevojke, izvolite? Imam koncert, pa ako bi mogle na sekundu se maknuti…” Uz smijeh i odobrenje svih prisutnih, koncert se nastavio kao da se ništa nije dogodilo.
– Ne, nemam problema s upadima publike, uglavnom je super i ja se volim zezati s publikom. Jednom prilikom na koncertu u Močvari, tijekom nastupa, negdje na petoj, šestoj pjesmi neka cura mrtva pijana skače i skače na pozornicu i pita me: hoćeš li pustit Daft Punk? Ja joj kažem da puštam svoju živu muziku i imam synth, a ona: Dobro hoćeš li pustiti ili ne? Prepričava nam kroz smijeh jednu od svojih dogodovština s live nastupa.
Odlične atmosfere nije nedostajalo, a koliko je bio kvalitetan nastup govori i činjenica da je publika tražila još, na što je uslijedio odgovor – nažalost, nemam više pjesama – ali kao as iz rukava, bilo je materijala za još dva bisa. ManMachine još je jednom pokazao zašto nosi epitet jednog od najznačajnijih hrvatskih synthwave izvođača. Jedno je sigurno, na playlistu mi ide muzika spomenutoga gospodina.
Fotografirao: Zlatko Tot
#Artkvat #Galerija O.K. #Goran Uroich #ManMachine