Riječki ženski auto rally, hrvatsko automobilističko natjecanje, održavalo se svake godine od 1971. do 1999, a prvi rally održan je u čast Dana žena 7. ožujka 1971., okupivši 60 hrabrih vozačica
Inicijativa za pokretanje ovog događaja proizašla je iz obilježavanja 25 godina postojanja Autokluba Rijeka, tada poznatog kao Automoto društvo „Rudolf Štiglić”. Odluka o organizaciji ocjenske vožnje za žene vozače donesena je od strane tadašnjeg Izvršnog odbora.
Natjecanje se odvijalo na dionici Preluk-Lovran-Jušići-Krnjevo-Preluk, ukupne duljine 41 kilometar. Vozačice su bile podijeljene u tri klase prema zapremnini motora: do 850 ccm, do 1250 ccm i preko 1250 ccm. Start je bio na Preluku. Inga Kren pobijedila je u klasi do 850 ccm, Radmila Valković u klasi do 1250 ccm, dok je Vesna Grgurina trijumfirala u klasi preko 1250 ccm.
Dan prije 15. izdanja ženskog auto rally-a 1986. održan je prateći događaj – Bal amazonki.
Kada je Autoklub Rijeka proslavio svoju 50. obljetnicu 1996., organizirano je jubilarno 25. izdanje rallyja pod geslom „50 sati rally-a”. Ovaj put, rally je imao poseban program s promjenjivim sadržajem svaki sat.
Među zapaženim pobjednicama ističu se Opatijka Sonja Kezele i Mirjana Bučić s deset pobjeda, Riječanka Nađa Cenov s osam te Splićanka Olga Bebić sa sedam. Također, vožen je i „Kup pobjednica” koji je omogućavao nastup 41 vozačici koje su prethodnih godina ostvarile pobjede u različitim klasama ili ukupnom poretku.
Godina 1999. označila je posljednje samostalno održavanje ženskih rally natjecanja u Hrvatskoj. Na 28. riječkom ženskom auto rallyju, pobjedu među klubovima odnio je Autoklub Rijeka, čije su članice bile Palmina Alijanović, Smiljka Pavić, Luisa Božićević, Dajana Aračić i Ljiljana Kamenar.
Istaknuta fotografija: Autoklub Rijeka
#Autoklub Rijeka #Dan žena #Na današnji dan #Rijeka #ženski auto rally