Godine 1990. Autotrolej ima vozni pak od 266 vozila kojima se godišnje prevali 12.353.644 kilometra i preveze 87.801.268 putnika. Prema statističkim podacima tadašnja Općina Rijeka imala je 91.648 zaposlenih.
U skladu s odredbama Zakona o poduzećima u veljači 1990. godine poduzeće je registrirano kao Autotrolej, komunalno poduzeće za promet putnika, a njegovo poslovanje sada prati osnivač – Skupština općine Rijeka. Osnivač sada utvrđuje cijene prijevoza i utječe na cjelokupnu politiku poduzeća.
Zonski tarifni sustav i poluautomatski sustav naplate uvedeni su 1. siječnja 1991. godine. Mreža gradskih i prigradskih linija podijeljena je na pet tarifnih zona, gledano prema gradu Rijeci. Budući da opatijsko područje ima svoje specifičnosti, izrađen je i opatijski podsustav koji je podijeljen na četiri tarifne zone prema Opatiji kao gradu. Uvođenjem novog sustava zadržala se orijentacija na pretplatne karte, omogućilo se putovanje s pravom prijelaza i osigurao jedinstveni sustav naplate.
Slijedom promjena u osnivanju komunalnih poduzeća, na današnji dan 1991. godine održana je posljednja sjednica Radničkog savjeta, a 27. ožujka iste godine započeo je radom novoizabrani Upravni odbor sastavljen od devet članova. Pet članova Upravnog odbora bira osnivač poduzeća, a četiri su člana Upravnog odbora zaposlenici Autotroleja.
Posljednji kondukteri u Autotroleju na liniji 32 Rijeka – Opatija – Lovran, ukinuti su 1. veljače 1992. godine.
#Autottrolej #obljetnica #Radnički savjet #Rijeka #sjednica