Na današnji dan 1958. godine zaplovio je motorni brod Drvar, izgrađen u riječkom brodogradilištu 3. Maj te iste godine predan Jugoliniji. Krenuo je za Genovu, Barcelonu, Dakar, Rio de Jainero, Santos, Montevideo i Buenos Aires, čime je Jugolinija povezana s Južnom Amerikom.
Otvaranjem novih plovidbenih linija te razvojem jugoslavenske industrije i izvoza, poslovanje Jugolinije uvelike se proširilo. Poduzeće je tada zapošljavalo 1147 radnika, a 1954. uspostavljena je i jedna od najznačajnijih linija: Jadran–Daleki istok. Od osnutka pa do prve decentralizacije, Jugolinijina flota kontinuirano se povećavala (1949. imala je 38 brodova, a 1955. godine 54). Cilj decentralizacije brodova bio je osnivanje drugih brodarskih poduzeća duž istočne jadranske obale. Od 1992. poduzeće je poslovalo pod nazivom Croatia Line, a od 1997. bilo je organizirano kao dioničko društvo.
Jugolinijin brod Drvar plovio je do 1971. godine, kada se nasukao u Bengalskom zaljevu. Tada je napušten od posade, i prestaje s plovidbom.