Grad Rijeka u srijedu, 25. rujna, objavit će javni natječaj za davanje u zakup Paviljona 1 na Centralnoj gradskoj tržnici, a paviljon na Brajdi gubi djelatnost tržnica najavio je na konferenciji za novinare gradonačelnik Marko Filipović, uz prvog čovjeka Grada Rijeke na konferenciji su nazočili i Maja Malnar, pročelnica Upravog odjela za komunalni sustav i promet, te Željko Smojver, direktor Rijeka plusa.
– Paviljon 1 će se u zakup davati kao cjelina, ali bit će definirane djelatnosti koje se u njemu mogu odvijati, kao i obim njihove zastupljenosti unutar samog paviljona. Radi se o trgovačkoj djelatnosti, ugostiteljskoj djelatnosti, organizacijama manifestacija, a bit će određeni i zajednički prostori, kao i prostori za konzumaciju i degustaciju. Prijavitelj na javni natječaj za Paviljon 1 mora dostaviti i viziju tržnice za razdoblje trajanja zakupa u kojoj je dužan prikazati koncept uređenja prostora Paviljona 1, te sadržaj ponude, programe i aktivnosti koje namjerava provoditi u svrhu revitalizacije prostora tržnice, najavio je Marko Filipović.
Paviljon 1 imat će fleksibilno radno vrijeme, radnim danom do 24 sata, vikendom do 02 sata, uz moguće produljenje u određenim situacijama.
Vanjski prostor Tržnice Brajda i dalje će zadržati svoju primarnu djelatnost, jer interes zakupaca ipak postoji, što se za paviljon već duže vrijeme ne bi moglo reći.
– Paviljon na Brajdi, u obnovu kojega je uloženo 1,5 milijuna eura, novu će djelatnost dobiti nakon što se izradi kulturna strategija Grada Rijeke, najavio je gradonačelnik Marko Filipović.
Grad Rijeka nekoliko godina najavljuje revitalizaciju tržnica. Tržnice su, dobro je to znano svima, trbuh grada, za ove riječke to se posljednjih godina baš i ne bi moglo reći. Mnogi su čimbenici utjecali na postojeće, gotovo pa neodrživo stanje, stoga svaki pokušaj promjene, kao i načina upravljanja tržnicama, treba pozdraviti.
– Ovaj koncept je rezultat analize rada tržnica u gradovima koji su kulturom življenja slični Rijeci. Prije svega je riječ o Barceloni i Trstu, naveo je Marko Filipović.
Zanimljivo, prije nekoliko godina Damir Čargonja, vlasnik tvrtke Novi turizam d.o.o. predao je Željku Smojveru „Idejni projekt Nova tržnica Brajda“, osnovna namjera kojega je bila revitalizirati Brajdu i potaknuti njezino buđenje. „Idejni projekt Nova tržnica Brajda“ u svojoj osnovi ima sve ono za što se sada predlaže Paviljon 1, teško je vjerovati da nitko nije u njega virnuo prilikom detaljne strateške analize postojećeg stanja.
Istaknuta fotografija: Aleš Suk
#Centralna tržnica #Marko Filipović #Paviljon 1 #Tržnica Brajda